Sperrebukker
Styret har fått inn bekymringsmeldinger om biler som svinger opp på fortauet for å passere motgående biler i Hesteløkka.
Som et forsøk på å forhindre dette har vi satt opp noen trafikksylindre i kryssene inn mot Hesteløkka som et straks-tiltak.
Fint om dere beboere hjelper til med å sette disse på plass igjen hvis de skulle velte eller komme ut av posisjon.
Styret vil vurdere om andre og mer permanente løsninger må på plass hvis dette ikke fungerer.

