Innkalling til årsmøte i Nordbyhagen velforening 2026
Dato: 25.05 kl. 18.00 – 31.05. 2026 kl. 18.00
Tid: Alle dager i ovennevnte periode.
Sted: Digitalt, link sendes på SMS/e-post
Årsmøtet vil foregå digitalt og vare over 7 dager. Du kan når som helst logge deg inn og stemme i denne perioden.
Du vil få en SMS med link for å logge deg inn, ev. tilsendt en e-post for de vi ikke har en registrert mobiltelefon på. Har du ikke mulighet til å stemme via mobil eller e-post og trenger en fullmakt, send mail til styret@nordbyhagen.no
Utfyllende info som årsberetning, regnskap og budsjettforslag legges ut på www.nordbyhagen.no/arsmote-2026 i god tid før årsmøtet. Ønskes det mer informasjon utover det som vil stå på nettsidene eller har du spørsmål, send en e-post til styret: styret@nordbyhagen.no . Vi vil så vurdere om det er grunnlag for å legge ut en oppdatering på nett/FB så alle kan ta del i diskusjonen, eller om vi svarer deg direkte.
Saksliste
- Godkjenning av innkalling og dagsorden
- Godkjenning av årsberetning og regnskap for 2025
- Godkjenning av budsjett for 2026
- Godkjenning av kontingent for 2027
- Valg av nytt styre fram til neste årsmøte 2027
- Fastsettelse av styrets godtgjørelse for 2026/2027
- Innmeldte saker fra beboere
Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet, sendes oss senest 2 uker før årsmøtedato på
e-post til: styret@nordbyhagen.no altså innen den 11.05.2026.
Styret

